Ciekawe akcje promocyjne zwiększają sprzedaż
W dobie wszechobecnych akcji promocyjnych wykreowanie nieszablonowego pomysłu na jej przeprowadzenie to klucz do sukcesu.
Organizacja akcji promocyjnych krok po kroku
Jeśli masz zarysowaną wizję wymarzonej akcji promocyjnej swojej marki – możesz śmiało nam ją przedstawić. Zadbamy o to, by ją dopracować i zrealizować z sukcesem. Jeśli jednak wolisz powierzyć agencji stworzenie koncepcji kreatywnej od zera, to także zrealizujemy cały proces od a do z. Przemyśl szczegóły wydarzenia, takie jak: planowany termin, lokalizacja, docelowi odbiorcy, oczekiwany efekt, czego na pewno nie chcesz i co Ci się podoba. Możesz skorzystać z wzoru hula briefu, dzięki czemu dostarczysz nam usystematyzowanych i kompletnych danych do przygotowania oferty. Możesz go wypełnić tutaj: link do briefu
Zadbamy o wykreowanie motywu przewodniego, zaprojektujemy stoisko, przygotujemy atrakcje i nagrody, zapewnimy profesjonalną obsługę i odpowiednio ją wystylizujemy, aby stworzyć spójny przekaz, korespondujący z Twoją marką.
Eventy promocyjne i akcje samplingowe – przykłady najciekawszych realizacji
Jako eksperci wiemy, że aby przyciągnąć czyjąś uwagę, należy wzbudzić jego ciekawość. Kto z nas spodziewałby się darmowej, pysznej kawy z pianką, zaserwowanej prosto z ekspresu, grudniowego poranka na krakowskim Rondzie Mogilskim? Taką akcję mieliśmy przyjemność zorganizować dla Getinge. Innym razem z pomocą eko influencerki przygotowywaliśmy potrawy z resztek, by promować styl zero waste w tarnowskim Gemini Parku.
Na targach motoryzacyjnych wraz z naszym klientem Kaercher Polska zdobyliśmy nagrodę za najlepsze stoisko targowe, które zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy od podstaw. Nietypowe, jak na targi, atrakcje przyciągnęły oczy nie tylko jury, ale i setek odwiedzjących.
Dlatego jeśli szukasz nieszablonowych rozwiązań, znajdziesz je w hula kreacjach. A może chcesz wypromować kroplówki witaminowe? Chętnie zorganizujemy Ci strefę regeneracji na czołowych festiwalach muzycznych. 😉
Samodzielna organizacja eventów promocyjnych, czyli o plusach i minusach “samoróbek”
Przygotowanie i koordynowanie eventu promocyjnego to ciekawa i kreatywna praca, która jednak może stanowić nie lada wyzwanie. Plusy płynące z bycia „samemu sobie sterem, żeglarzem i okrętem” to przede wszystkim kreowanie wizji przedsięwzięcia po swojemu, skrócenie drogi komunikacji, znajomość produktu, który chce się promować i oczywiście oszczędność. Ale czy na pewno? Warto mieć na uwadze, iż organizacja takiego wydarzenia to ogrom pracy i odpowiedzialność. Dodatkowo jesteś zmuszony poruszać się w obszarach, które nie są Ci do końca znane, np.: zdobycie odpowiednich pozwoleń, wybranie odpowiednich dostawców, zamówienie projektu stoiska, wybranie trafnych gadżetów, zaplanowanie konkursów, stworzenie regulaminów, zrekrutowanie kompetentnej i niespóźniającej się obsługi.
Jako specjaliści poruszający się w branży eventowej już 10 lat, przygotowując ofertę, wybieramy najlepszych dostawców uwzględniając nie tylko cenę, jakość ale i niezawodność. Co więcej, doskonale zdajemy sobie sprawę z pułapek, które mogą zaważyć o losach wydarzenia, dlatego zawsze mamy w zanadrzu plan B.