Event marketing to najmocniejsze narzędzie marketingowe

Niezależnie od tego, czy planujesz krótki sampling, czy interesuje Cię ogólnopolska, objazdowa akcja promocyjna, jesteśmy po to, aby wesprzeć Cię w każdym obszarze event marketingu. Jeśli jeszcze nie dysponujesz konkretną koncepcją, pracę możemy zacząć od czystej kartki. A jeśli jest odwrotnie, to wystarczy, że prześlesz nam brief, a hula zespół ruszy do akcji.

Profesjonalna obsługa akcji promocyjnych – prowadzący, hostessy i hości

Współpracując z hula event, możesz zlecić nam kompleksową obsługę całego wydarzenia – od kreacji, przez realizację, po podsumowanie efektów, lub jedynie skorzystać z wybranych elementów potrzebnych do organizacji eventów promocyjnych. Na pewno niezbędna jest obsługa, tj. prowadzący wydarzenie (konferansjer) i hostessy lub hości (asystenci gości). Zapewniamy obsługę eventową w każdym wymiarze czasowym i w każdej ilości. Potrzebujesz trzydziestu profesjonalnych hostess na trzydniową konferencję? Nie ma problemu. Potrzebujesz dwóch osób, które będą rozdawać gifty w trakcie otwarcia sklepu? Także z przyjemnością pomożemy.

W trakcie hula eventów możesz spotkać:

Damian Urbaniec: akcje samplingowe

Damian Urbaniec

konferansjer, speaker sportowy
Tomasz Okarmus: obsługa akcji promocyjnych

Tomasz Okarmus

konferansjer, aktor, wokalista
Michał Tymich: organizacja eventów promocyjnych

Michał Tymich

konferansjer, kabareciarz, animator
Katarzyna Dłużniewska: event marketing

Katarzyna Dłużniewska

konferansjerka, wokalistka, animatorka

Otwarcie nowego biura – event promocyjny dla pracowników i kontrahentów

Debiut nowej przestrzeni biurowej jest dobrą okazją, aby przypomnieć pracownikom wartości, na których opiera się marka, a także wzmocnić relacje z kontrahentami. Zazwyczaj otwarcie biura zaczyna się od części bardziej formalnej, w uroczystej formule – przecinanie wstęgi, przemowa, flashback z historii. Bywają eventy otwarcia, które na tej części też się kończą, ale zdecydowanie polecamy wzbogacić otwarcie biura o część nieformalną – drinki (mogą być w formie bezalkoholowej), atrakcje integracyjne i atrakcje indywidualne, catering w formie finger foods, bo wtedy wydarzenie zostanie zapamiętane znacznie lepiej.

W hula portfolio mamy otwarcia biura w najbardziej prestiżowych lokalizacjach i w najnowocześniejszych biurowcach, więc znamy i stosujemy standardy korporacyjne, które obowiązują w trakcie pracy na terenie korporacji.

Zobacz kilka zdjęć z otwarcia biura Ansell, które mieliśmy przyjemność przygotować od A do Z:

Ciekawe akcje promocyjne zwiększają sprzedaż

W dobie wszechobecnych akcji promocyjnych wykreowanie nieszablonowego pomysłu na jej przeprowadzenie to klucz do sukcesu.

Organizacja akcji promocyjnych krok po kroku

Jeśli masz zarysowaną wizję wymarzonej akcji promocyjnej swojej marki – możesz śmiało nam ją przedstawić. Zadbamy o to, by ją dopracować i zrealizować z sukcesem. Jeśli jednak wolisz powierzyć agencji stworzenie koncepcji kreatywnej od zera, to także zrealizujemy cały proces od a do z. Przemyśl szczegóły wydarzenia, takie jak: planowany termin, lokalizacja, docelowi odbiorcy, oczekiwany efekt, czego na pewno nie chcesz i co Ci się podoba. Możesz skorzystać z wzoru hula briefu, dzięki czemu dostarczysz nam usystematyzowanych i kompletnych danych do przygotowania oferty. Możesz go wypełnić tutaj: link do briefu
Zadbamy o wykreowanie motywu przewodniego, zaprojektujemy stoisko, przygotujemy atrakcje i nagrody, zapewnimy profesjonalną obsługę i odpowiednio ją wystylizujemy, aby stworzyć spójny przekaz, korespondujący z Twoją marką.

Eventy promocyjne i akcje samplingowe – przykłady najciekawszych realizacji

Jako eksperci wiemy, że aby przyciągnąć czyjąś uwagę, należy wzbudzić jego ciekawość. Kto z nas spodziewałby się darmowej, pysznej kawy z pianką, zaserwowanej prosto z ekspresu, grudniowego poranka na krakowskim Rondzie Mogilskim? Taką akcję mieliśmy przyjemność zorganizować dla Getinge. Innym razem z pomocą eko influencerki przygotowywaliśmy potrawy z resztek, by promować styl zero waste w tarnowskim Gemini Parku.

Na targach motoryzacyjnych wraz z naszym klientem Kaercher Polska zdobyliśmy nagrodę za najlepsze stoisko targowe, które zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy od podstaw. Nietypowe, jak na targi, atrakcje przyciągnęły oczy nie tylko jury, ale i setek odwiedzjących.

Dlatego jeśli szukasz nieszablonowych rozwiązań, znajdziesz je w hula kreacjach. A może chcesz wypromować kroplówki witaminowe? Chętnie zorganizujemy Ci strefę regeneracji na czołowych festiwalach muzycznych. 😉

Samodzielna organizacja eventów promocyjnych, czyli o plusach i minusach “samoróbek”

Przygotowanie i koordynowanie eventu promocyjnego to ciekawa i kreatywna praca, która jednak może stanowić nie lada wyzwanie. Plusy płynące z bycia „samemu sobie sterem, żeglarzem i okrętem” to przede wszystkim kreowanie wizji przedsięwzięcia po swojemu, skrócenie drogi komunikacji, znajomość produktu, który chce się promować i oczywiście oszczędność. Ale czy na pewno? Warto mieć na uwadze, iż organizacja takiego wydarzenia to ogrom pracy i odpowiedzialność. Dodatkowo jesteś zmuszony poruszać się w obszarach, które nie są Ci do końca znane, np.: zdobycie odpowiednich pozwoleń, wybranie odpowiednich dostawców, zamówienie projektu stoiska, wybranie trafnych gadżetów, zaplanowanie konkursów, stworzenie regulaminów, zrekrutowanie kompetentnej i niespóźniającej się obsługi.

Jako specjaliści poruszający się w branży eventowej już 10 lat, przygotowując ofertę, wybieramy najlepszych dostawców uwzględniając nie tylko cenę, jakość ale i niezawodność. Co więcej, doskonale zdajemy sobie sprawę z pułapek, które mogą zaważyć o losach wydarzenia, dlatego zawsze mamy w zanadrzu plan B.

Organizacja akcji promocyjnych w Krakowie
Event marketing Kraków
Launch produktu

Zorganizuj z nami launch produktu

Menu